شکارچی زمان

! make your choice

شکارچی زمان

! make your choice

اینجا کنج دنج دل منه و هر چی دلم بگه مکتوب میشه. این هر چی شامل خاطره,کارای روزمره,درد دل و... است.فقط یادمون باشه،یه وبلاگ فقط یه وبلاگه نه بیشتر و نه کمتر!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

1.تو صنعت راه سازی هرگاه به کوه های بزرگ میرسن که جلوی مسیر رو گرفته با دینامیت می شکافنش و میرن جلو، تو معدن قسمت های بزرگ یا بی ارزش رو با دینامیت از سر راه برمی دارن، تو مسائل سیاسی و نظامی هم بن بست ها رو با دینامیت حل میکنن. دل آدم ها که به بن بست می خوره اما راه کارش فرق داره، با دینامیت و انفجار این بن بست باز نمیشه. یه چیز خیلی خیلی قوی تر میخواد تا این کوه بزرگ رو تو دلت بشکافه و هموارش کنه. گریه

2. هدف، پیروزی و پیشرفت. این سه کلمه همیشه در کنار هم هستند و به یکدیگر پیوند خورده اند. شما ابتدا  یک هدف رو انتخاب می کنید و برای رسیدن به اون  تلاش و پشتکار به خرج می دید و شکست می خورید.
دوباره تلاش و پشتکار و باز هم شکست تا اینکه یا پیروز و همونجا متوقف میشید و یا هدف بعدی رو انتخاب می کنید و به تلاش و پشتکار و شکست خوردن ادامه میدید تا بهش برسید. به این میگن پیشرفت و باز این پروسه ادامه پیدا میکنه.
برای همه تون آرزوی شکست و پیشرفت دارم.

3.باید بنویسن
باید یه پوستر بزرگ تو قسمت ورودی بزنن: " لطفا با سیگار وارد شوید "
تو ایستگاه قطار و فرودگاه ها و از این دست مکان ها باید این جمله رو بنویسن و رعایتش رو اجباری کنن. اصلا وارد که میشی باید یکی بیاد ازت بپرسه "سیگار همراهت داری؟" اگه گفتی نه یه بسته مخصوص حاوی سه نخ سیگار و یه فندک بهت بده و بگه بفرمایید داخل...
رفتن رو بدون سیگار نمیشه باور کرد، نمیشه هضم کرد. باید وایسی ، دست بکشی تو موهات، در و دیوار رو هی نگاه کنی و بگی واقعا رفت؟!؟

 

پی نوشت:همیشه خودم رو مقید میکردم که تو مناسبت های خاص حتما مطلب بذارم.ولی الان هیچ قیدی تو خودم نمیبینم... لعنت به سن

پی نوشت: به قول احسانو: "زندگی یه کمیش تو کتابان"!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۱۸
time hunter