شکارچی زمان

! make your choice

شکارچی زمان

! make your choice

اینجا کنج دنج دل منه و هر چی دلم بگه مکتوب میشه. این هر چی شامل خاطره,کارای روزمره,درد دل و... است.فقط یادمون باشه،یه وبلاگ فقط یه وبلاگه نه بیشتر و نه کمتر!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

رویش

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ق.ظ

1- مافیا; قبلا برای پیدا کردنش باید به دور دست ها سفر می کردید; به ایتالیا و ایالات متحده، اما دیگر انحصارش در اختیار هیچ کشوری نیست . هر جایی که بویی از قدرت و پول باشد ناخودگاه، غریزی و بدون شک این گروه هم آنجا فعالیت دارد. دست های پشت پرده بسیار واژه ای عام تر و در دسترس تر هست، دقیقا همان گروهی که قبل از انجام یک عمل نتیجه آن را به نفع خود ثبت کرده و بقیه سیستم را به هیچ گرفته است. الان من درگیر این گروه هستم. امیدوارم این بار نتیجه به نفع من تغییر کند.

2- پارسال همون پایین دقیقا کف کف ماجرا داشتم زندگی می کردم که با یک تماس و مصاحبه رفتم به اوج. کم تر از یک ماه تغییرات شروع شد. بیش از یک ساعت مطالعه شبانه به یک ساعت کاهش پیدا کرد، از یک خانه آرام و دنج به یک اتاق شلوغ منتقل شدم، آدم های خوب به آدم های معمولی تغییر پیدا کردن، آن یک ساعت مطالعه شبانه به نیم ساعت رسید، کارهای خوب به کارهای متوسط نزول کردن، دوستان گرم به دوستان سرد تبدیل شدن، از نارنجی به سفید قناعت کردم و در آخرین مورد هم اینکه همان نیم ساعت مطالعه به ربع ساعت و شاید هم صفر کاهش پیدا کرد.

میبینی؟ تغییر با یک شیب تند مثبت و سپس شیب آرام ،تلخ و درد آور منفی. حالا چند هفته ایست که طبق برخی وعده های مافیایی منتظر یک تغییر شغلی با شیب تند مثبت هستم.

3- و در آخر اینکه جام جهانی رویدادی نیست که بشه در موردش ننوشت. ما در گروه مرگ با استرس، لبخند و اشک چهره ای جذاب  و به دور از تصورات تبلیغاتی دنیا به جهانیان نشون دادیم. تمام نیش و کنایه ها و انتقادهای یک طرفه و بی جا رو کنار زدیم و به عنوان یک مدعی خودمان را در تاریخ فوتبال ثبت کردیم. به قول سایمون کوپر فقط تو فوتباله که میشه روابط و قدرت های سیاسی رو جا به جا کرد و به آرزوهای بزرگ رسید.

 

پی نوشت: یه چیزایی رو باید دوباره ببینم مثل سه بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری، ابد و یک روز، گتسبی بزرگ، مشتریان باشگاه دالاس.

پی نوشت: خداحافظ خریدن کتاب، خداحافظ محمدی و خوارزمی و خانه کتاب شیراز.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۵
time hunter

نظرات  (۱)

سلام جناب استاد
عرض ارادت خالصانه.بسیار خورسند و شادمانیم از لطف چند باره بر ما .پیشاپیش احترامات را روانه ایوان قدسی حضرت عالی میکنیم.
گاهیی اوقات یه متن اینقدر کامله که هر کاری میکنی نمیتونی شرحی بر اون بنویسی.پاراگراف اول همین حکم رو داره.
یادش بخیر‌‌ روزهای شیرینی بود.دیدن استرس شیرین یه نفر خیلی قشنگه.نمیدونم تجربه کردی یا نه .من تجربه کردم خیلی انرژی بخشه.
همیشه آواز دهل شنیدن از دور خوش است.از نزدیک زشتی هایی داره که تصورت رو به هم میزنه.
امبدوارم این شیب تند مثب برات اتفاق بیفته
مورد سه  خیلی شیرین بود و خیلی افسوس دهنده.سوم‌ بودن تو گروه خیلی بده.همیشه افسوس ثانیه ای رو میخوری که میتونست تو رو  شاه کنه.ولی نهایت حد یک تیم سوم رسیدن به لبه موفقیته.نه خود موفقیت.....ولی باز ای کاش.....
منم دلم میخواد ابد و یک روز و گتسبی بزرگ رو ببینم.
.
خداحافظی های تلخی بود.

.......
امیدوارم زیاد طول نکشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی