شکارچی زمان

! make your choice

شکارچی زمان

! make your choice

اینجا کنج دنج دل منه و هر چی دلم بگه مکتوب میشه. این هر چی شامل خاطره,کارای روزمره,درد دل و... است.فقط یادمون باشه،یه وبلاگ فقط یه وبلاگه نه بیشتر و نه کمتر!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ربع قرن

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

1-روز های خوش در راهند... ندای درونم میگه از خوبی، شادی، آرزو و امید حرف بزن. باید برای تغییر برنامه ریخت و وارد کارزار شد، فعل های مثبت رو صرف کرد و با تمام قدرت به جلو رفت، باید برای پیشرفت تلاش کرد .


2- سر جلسه امتحان ریاضی یه وقت هایی موقع حل یه سوال هر چی فرمول و رابطه است میذاری کنار هم ولی نمیتونی سوال رو حل کنی، همه رو خط میزنی و دوباره شروع می کنی به محاسبه کردن و مثل دفعه پیش به بن بست می خوری، نوشته ها رو خط میزنی و پشت برگه از یه روش جدید سعی می کنی به جواب برسی ولی باز هم ... .

حالا من دقیقا تو این نقطه از زندگی هستم، هر چی با خودم حساب می کنم و کلنجار میرم، می بینم نمی تونم به جواب درستی تو زندگیم برسم. خیلی ها به جواب می رسن، عده ای بیشتر یا کمتر، حداقل این افراد تکلیفشون با زندگی مشخصه ولی من تا الان پس از چندین بار کشمکش و جنگ و جدل، شدم همون سوال ریاضی که هنوز در حال خط خوردنه !


پی نوشت : یه کوله پشتی ساده می تونه نشانه خوبی برای دل نبستن به وضعیت کنونی باشه.

پی نوشت:  دلم تنگ تنهایی ست... یه تنهایی تنگ !

پی نوشت: خوشحالم که تونستم امشب رو تو دفتر خاطراتم ثبت کنم... یک شب رویایی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۷
time hunter

نظرات  (۱)

سلام چزاره 
چقدر خوبه مینویسی. چقدر خوبه که تو فشار کاری بازم مینویسی. 
چقدر خوب که از امید میگی.از آینده.از. آرزو.از تلاش. واژه هایی که بوی حرکت میدن. بوی پیشرفت.
سختی ها همیشه هست.چه بخوایم و چه نخوایم این تویی که باید سختی ها رو بزنی کنار.
تنهایی خیلی خوبه. یکی از اشتراکات من و تو. تنهایی هامونه. 
چقدر خوبه و چقدر سخت نوشتن کامنت . یه عالمه حرف داری ولی همینکه میخوایی بنویسی. میپرن. با یه زوری مینویسی. بعد که فرستادی میفهمی آون چیزهایی که میخواستی رو نگفتی.. 
خوشحالم از بودنت 
بازم تولدت مبارک 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی